خانوما شیر کمکی برای نوزاد چه برندی بهتره؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم باتوجه به شرایط کشورمون نان همه جا هست اما شیرخشک های دیگه و هر داروخانه ای نمیتونی پیدا کنی نان۱ وزن دهیش هم خوبه طعمشم نسبت به بقیه بهتره

گیگوز، نان، اپتامیل
اینا برندای قدیمی و معتبری هستن

من نان ۱ میدم

من نان یک میدم

پسر من اپتامیل میخورد بهش نمیساخت دکتر گیگوز نوشت خیلی خوبه سبک و زود هضم

فکر کنم آپتامیل

من گیگوز میدم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی