عزیزم باتوجه به شرایط کشورمون نان همه جا هست اما شیرخشک های دیگه و هر داروخانه ای نمیتونی پیدا کنی نان۱ وزن دهیش هم خوبه طعمشم نسبت به بقیه بهتره
گیگوز، نان، اپتامیل
اینا برندای قدیمی و معتبری هستن
من نان ۱ میدم
من نان یک میدم
پسر من اپتامیل میخورد بهش نمیساخت دکتر گیگوز نوشت خیلی خوبه سبک و زود هضم
فکر کنم آپتامیل
من گیگوز میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.