خانوما شیشه شیر چه برندی خوبه ؟؟؟

۹ پاسخ

من اونت خریدم پستونک و شیشه شیر

من بیبی لند. گرفتم

من دکتر براون دارم، واقعا کولیک پسرم رو بهتر کرده، فقط باید اون قسمت پلاستیکی وسطش که سبز رنگ هست رو خوب بشوری چون بو میگیره

دکتر براون

من هنوز استفاده نکردم‌ولی دکتر براون و بیبی سیل‌دیگه‌ بهترینشونه انتی‌کولیکه

اونت

اونت

دکتر براون

والا من اونت فیلیپس خریدم خیلی ماالی نبود. سوت میزنه وقتی بچم داره میخوره.

سوال های مرتبط

مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی