چی خوردی ماشاالله خوب وزن گرفته
ماشاءالله عزیزم خدا حفظش کنه
بگید چیا میخورید ماهم بخوریم نی نی مون خوب وزن بگیره
خیلی خوبه
منم میخوام بچم توپولی شه چی بخوریم خوب؟
من هفته ۲۹ ۱۳۰۰ بود برا شما خوبه
عالیه من ۲۸ هفته ۴ روز رفتم ۱۲۰۰ بود وزن دخترم دکترم برام لیدی میل داد برا وزن گیریش
اره عالی
اره خیلی هم خوبه
خیلی خوبه ماشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.