خیلی جیگر هوس کردم تا کی نخورم؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

عزیزم برعکسم هس ادم هرچه ک‌نباید بخوره هوس میکنه در حد دوتا تیکه کوچیک بخور هوست بخابع

من نمیدونستم باردارم و تو یه روز ۳سیخ بزرگ جیگر پیج خوردم 😂

من یه تیکه میخورم هوس کنم زیاد نخور ضرر داره

من تا الان 4 بار خوردم تقریبا😬😑

همه میگن بخور هوست بخابه ولی من میگم چیزی که همه دکترا منع کردن چرا اصلا باید بخوری به ضررش نمیارزه

بخور هوست بپره من یه بار خوردم دیگ دلم نخواست
اما سعی کن زیاد نخوری

من هوس جیگر کبابی مرغ کردم

من عاشق جیگر بودم، ولی از وقتی باردارم، ی بارم دلم نخواسته.
نخور جگر و کنسروها تنها چیزای ممنوعه ی جدی هستن

تااخر ماه

میگن باید نخوری تا آخر

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری