عزیزم برعکسم هس ادم هرچه کنباید بخوره هوس میکنه در حد دوتا تیکه کوچیک بخور هوست بخابع
من نمیدونستم باردارم و تو یه روز ۳سیخ بزرگ جیگر پیج خوردم 😂
من یه تیکه میخورم هوس کنم زیاد نخور ضرر داره
من تا الان 4 بار خوردم تقریبا😬😑
همه میگن بخور هوست بخابه ولی من میگم چیزی که همه دکترا منع کردن چرا اصلا باید بخوری به ضررش نمیارزه
بخور هوست بپره من یه بار خوردم دیگ دلم نخواست
اما سعی کن زیاد نخوری
من هوس جیگر کبابی مرغ کردم
من عاشق جیگر بودم، ولی از وقتی باردارم، ی بارم دلم نخواسته.
نخور جگر و کنسروها تنها چیزای ممنوعه ی جدی هستن
تااخر ماه
میگن باید نخوری تا آخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.