۱۱ پاسخ

اینم جواب دهی عالیه ، خیلی خوبه من راضی بودم

تصویر

ن طعمش خیلی بد ، من بدون آب دادم

صدای سشوار براس دانلود کن بزار

بچه ۲۰ روزه اب چرا دادی.
کولیکز رو خالی بده

کولیکز رو خالی بده همون کافیه اون یکی برای چیه من فقط کولیکز میدم آروم میشه اروغشم حتما بگیر شیرشو تند تند نده همه اینا تاثیر داره وای بچه من سیاه میشد از کولیک و دل درد خداروشکر هر هشت ساعت دادم الان خیلی کم و کوتاه شده گریه هایش

صدای سشوار براش بذار آروم میشه عزیزم

دکتر پسرم هم واسه کولیک قطره کولیکز داد،گفت هر ۸ ساعت ۵ قطره بده،خداروشکر خیلی خوب بود،و پسرم رو آروم میکرد

دکتر خودش گفت کولیکز رو داخل آب قاطی کن بده؟؟؟

با آب چرا قاطی کنی؟؟ منم ب پسرم دادم اما بدون آب ، یکی و فکر کنم باید بدی چرا هر دوتا رو میدی واسه نفخ و دل درد کولیکز خودش کافیه گلم

دمیترون چرا؟دکترداده؟

لرزش لب ک عادیه عشقم ولی تجربه ای در مورد قطره ندارم

سوال های مرتبط

مامان اورهان🩵 مامان اورهان🩵 ۴ ماهگی