چون بدن زن کلا در طی بارداری خیلی فعال تر میشه و گردش خون بالا میره، به خاطر همین دمای بدن هم بالا میره.
حالا برای یه سریا بیشتر برا یه سریا کمتر....
(اصلا هم ربطی به پسر دختر بودن نداره،. اینا خرافاته)
من که خودم انگار کف پام ذغال داغ گذاشتن.
(بچه دختره)
برای منم اینطور بود ، دکتر رژیم داد بخاطر مصرف قند و نشاسته س که باید کم کرد
وای منم مخصوصا شبا
آره ولی سعی کن فشارتم چک کنی یه وقت نره بالا
من تمام تنم به شدت داغهههه
بچت پسره ؟
من کف پام ب شدددددت یخه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.