پسر من داره میره ۷ماهش تموش میشع تو ۸ انگار ن انگار
دختر منم فقط با غلت زدن خودشو به اسباب بازی ها می رسونه
پسرمنم اخرای ۷ کم کم داره میره وقت هست نگران نباش
شش ماهه هست میره هفت
بچه های من اصلا سینه خیز نرفتن اولی یه هفته قبل واکسن ۶ ماهگی چهاردست و پا کرد دومیم هفت ماهگی
دخترجاریم ۷ ماهشه چهاردست وپا میره قشنگ دست میگیره به دیوارومبل بلندمیشه
دختر منم نمیره
رو روروعک میتونه بشینه؟
چه فرش های خوشگلی
دختر منم سه روز دیگه میره ت 6 ماه اما هنوز سینه خیز نمیره فک کنم زوده
خیلی زوده الان معمولا بچه ها تازه غلت میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.