۱۱ پاسخ

پسر من داره میره ۷ماهش تموش میشع تو ۸ انگار ن انگار

دختر منم فقط با غلت زدن خودشو به اسباب بازی ها می رسونه

پسرمنم اخرای ۷ کم کم داره میره وقت هست نگران نباش

شش ماهه هست می‌ره هفت

بچه های من اصلا سینه خیز نرفتن اولی یه هفته قبل واکسن ۶ ماهگی چهاردست و پا کرد دومیم هفت ماهگی

دخترجاریم ۷ ماهشه چهاردست وپا میره قشنگ دست میگیره به دیوارومبل بلندمیشه

دختر منم نمیره

رو روروعک میتونه بشینه؟

چه فرش های خوشگلی

دختر منم سه روز دیگه میره ت 6 ماه اما هنوز سینه خیز نمیره فک کنم زوده

خیلی زوده الان معمولا بچه ها تازه غلت میزنن

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی