سلام چجوری بچه هاتونو از پستونک گرفتین؟؟

۷ پاسخ

ی شب گم شدو پیداش نکردیم .منم گفتم بهترین فرصته دیگ بهش ندادم..گفتم نیست گم شده و از روزای دیگ بهش گفتم دیگ آقاهه بهمون نمیده چون بزرگ شدی اینجوری شد ک قبول کرد ک دیگ نخوره...😅

منم نگرفتم خیییلی وابستس نباشه یکسره نق میزنه

نگران نباش منم نگرفتم

با قطره تلخک

تدریجی گرفتم اول در طول روز ندادم بعد خواب روز بعدم خواب شب

فلفل زدم گفتم هاپو پی پی کرده

من یهویی ندادم خیلی بهونه اورد تحمل کردم

سوال های مرتبط