😢😢😢😢من ۳۳ بودم و استرس دارم بازم انشاالله انومالی پایین تر نیومده باشه
ببین عزیزممن از انتی تا الان ۴ بار سنو رفتم
تقریبا روی ۳۱..۳۲ ثابت بوده
ولی خب این مدتو رعایت کردم شیاف هر شب ، کار خونه در حد اشپزی ن بیشتر ، پله هم هر چند روز یه بار
توالت هم فرنگی ، بیشتر دراز کشیدم
دکترمگفت استراحت نسبی و نگران نباش ، ولی خب من این رعایتارو کردم
۳۰ لب مرز حساب میشه بیاد پایین تر خطرناکه باید استراحت کنی ک بره بالا دکترت و عوض کن حتما تا کار دستت نداده
شاید بستگی به هفته بارداری داره عزیزم🤔
من با طول سرویکس ۳۰ استراحتی شدم😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.