۵ پاسخ

😢😢😢😢من ۳۳ بودم و استرس دارم بازم انشاالله انومالی پایین تر نیومده باشه

ببین عزیزم‌من از انتی تا الان ۴ بار سنو رفتم
تقریبا روی ۳۱..۳۲ ثابت بوده
ولی خب این مدتو رعایت کردم‌ شیاف هر شب ، کار خونه در حد اشپزی ن بیشتر ، پله هم هر چند روز یه بار
توالت هم فرنگی ، بیشتر دراز کشیدم‌

دکترم‌گفت استراحت نسبی و نگران نباش ، ولی خب من این رعایتارو کردم

۳۰ لب مرز حساب میشه بیاد پایین تر خطرناکه باید استراحت کنی ک بره بالا دکترت و عوض کن حتما تا کار دستت نداده

شاید بستگی به هفته بارداری داره عزیزم🤔

من با طول سرویکس ۳۰ استراحتی شدم😬

سوال های مرتبط

مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ماهی کوچولو🎀 مامان 🎀ماهی کوچولو🎀 ۸ ماهگی
مامان لیموعسلی😍🍋🩷 مامان لیموعسلی😍🍋🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری