۱۲ پاسخ

من با این حرفا که سوراخ نمیکنم و هروقت خودش خواست و اینا مخالفم😂 ایشالا سه چهار ماهگی

عزیزم
نی نی دختر بود یا پسر ؟

من گفتم سوراخ کنم آجیم گف نععععع بذار وقتی بزرگ شد خودش تصمیم بگیره

منو همسرم گفتیم گوشش سوراخ نمیکنیم.هرکس یه عقیده ای داره و همه نظرات محترمه

من 6ماهه بود

گوشواره چه مدلی بخرم ؟؟؟
ازاین حلقه ای ها یا نه ؟

۶ ماهگی سوراخ کردم همون موقع هم گوشواره انداختم

یک یادوماهگی

من اگر پسر باشه قبل از چهل روزگی ختنه ش می کنم اما دختر باشه اصلا فکر نکردم کی گوشش سوراخ کنم

یه ماهگی عاشق گوشواره واسه نی نیم😍

من یه هفته بعد بدنیا اومدنش سوراخ کردم اصلا اذیت نشد

به خودم باشه هیچ وققت ولی باباش میگه باید زود انجام بدیم

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی