۱۲ پاسخ

ما سه سال پیش ۱۶ تا ماهی گرفتیم اندازه کرم بودن انداختم آکواریوم هنوز زنده هستن و بزرگ و خوشگل شدن😍

تصویر

ماهی های من دیروز کلا اومده بودن رو آب میمردن آبشون رو عوض کردم گذاشتم جای سرد خوبن امروز زنده شدن دوباره

بزار یخچال تا آخر عمر زنده میمونن😂. من تا چند ماه پیش ماهی پارسالمو داشتم یخچالمو خاموش کردم تمیز کنم بدبختا مردن😂 برای مادرشوهرم هنوز زنده ان

درشو بردار عزیزم گناه دارن 😅

ماهیای منم😂😭

تصویر

بااون جوجه ای ک پشت شیشه دیدم حست کاملا درسته😁😁😁

عجب لاکی ام زده🤣🤣🤣🤦🏻‍♀️

بزار یخچال آبشون گرم میشه اکسیژن کم میشه میمیرن من میزاشتم یخچال یه سال زنده موندن

در شيشه رو اگه باز كني شايد شب اخر نباشه😓🫠

چرا در شیشه رو بستین؟🥲

حست درسته

دیروز صبح اومدن خونمون شب بیسکوییت خوردن صبح امروز دارفانی رو وداع گفتن🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۲ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی