#فرزند پروری #شیرخشک خانمها

۴ پاسخ

استرس تون خیلی بالاست عزیزم
قبل از هر چیز رو مدیریت ذهن ک افکارتون کار کنید چون اینجوری خیلی اذیت میشید
شرایط برای همه ما یکسان هست همه نگران و مضطرب اما پیش بینی اتفاق بد فقط آسیب زننده هست به چیزای خوب فکر کنید هر جور که فکر کنید قطعا همونو تجربه می کنید به چیزای مثبت فکر کنید روزای قشنگ رو تجربه کنید عزیزم با احترام

میان اورانیومو برمیدارند و میرن به کسی کاری ندارن😖😖😖

چیزی گفتن مگه؟

من خ میترسم نکنه زمینی حمله کنند

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۴ سالگی
مامان سوگند و فندق‌ مامان سوگند و فندق‌ ۵ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی