آره من قبلا داشتم بوش خیلی خوبه
اره بوش خوبه البته بستگی به شرکت تولید کنندش هم داره
سه سال پیش بود فک کنم 100میلشو خریدم350
یه بوی گل و تمیزی داره
ته بوش هم شیرینه
قیمتش چقده عزیزم منم بخرم
عالیه من که عاشقشم
اره عزیزم من دارم! بوش خوبه من که دوسش دارم!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.