این خوشبوئه؟ استفاده کردین؟
فرزند پروری پوشک شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

آره من قبلا داشتم بوش خیلی خوبه

اره بوش خوبه البته بستگی به شرکت تولید کنندش هم داره
سه سال پیش بود فک کنم 100میلشو خریدم350

یه بوی گل و تمیزی داره
ته بوش هم شیرینه

قیمتش چقده عزیزم منم بخرم

عالیه من که عاشقشم

اره عزیزم من دارم! بوش خوبه من که دوسش دارم!

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۲ سالگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام ۲ سالگی
مامان آلا وحسام👩‍🍼 مامان آلا وحسام👩‍🍼 ۲ سالگی
مامان دخترم و پسرم 🎀 مامان دخترم و پسرم 🎀 ۲ سالگی
مامان پسته مامان پسته ۲ سالگی
مامان پسته مامان پسته ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی