ازمعاینه هست اشکال نداره ولی فردابروزایشگاه چک کن رحمت تحریک شده داره بازمیشه
ربطی به معاینه نداره
بیمارستان زایشگاه
امروز که معاینه ات کرد چند سانت بودی؟
دهانه رحمت احتمال زیاد باز شده برو بیمارستان معاینه شو
عزیزم حتما نزدیک زایمانته برو بیمارستان اذیت نشی
حتما بیمارستان کسی اینجا دکتر نیست خب، اگر اشتباه راهنماییت کنه مسئولیتی گردنشون نیست برید بیمارستان بهتر
برو بیمارستان هم معاینه کنند هم نوارقلب بگیرن
من خودم یه درد کوچیک میگیرم میرم سریع لکه بینی که نشونه زایمانع میگن
ولی توی ۳۹ و ۳۸ و ۴۰ خیلی میگن خطر داره
دکتر من گفت اینجوری شدی برو بیمارستان توام برو
میگن خطر داره باز خودت میدونی ها
برو بیمارستان اشتباه نکن
برو اورژانس حالا ضرر نداره ک
عزیزم باید حتمااااااا بری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.