۵ پاسخ

سردی رحم داشتم یه مدت سیاه دونه و عسل استفاده کردم کف پاهامو و زیر شکمم با روغن زیتون گرم نگه میداشتم وزن کم کردم .. شیرینی جات حذف کردم
ورزش کردم .. استرس گذاشتم کنار
درگیر کاهش وزن شدم از حاملگی یادم رفت ب خودم اومدم دیدم حامله ام
میگن همین فکر زیاد و استرس خودش مانع بارداریه چون باعث ترشح ی هورمون تو بدن میشه ک خوب نیست

قند و شکر گذاشتم کنار
خرما خیییلی میخوردم
رو سرامیکا پا برهنه راه نمیرفتم جوراب پام بود. شکمم گرم نگه داشتم.موقع ظرف شستن پیشبند میبستم

دوری از استرس و سالم خوری

پیاده روی

تغذیه سالم ورزش و تنبلی داشتم دارو مصرف کردم

سوال های مرتبط

در انتظار 🫧🐣 در انتظار 🫧🐣 قصد بارداری