سردی رحم داشتم یه مدت سیاه دونه و عسل استفاده کردم کف پاهامو و زیر شکمم با روغن زیتون گرم نگه میداشتم وزن کم کردم .. شیرینی جات حذف کردم
ورزش کردم .. استرس گذاشتم کنار
درگیر کاهش وزن شدم از حاملگی یادم رفت ب خودم اومدم دیدم حامله ام
میگن همین فکر زیاد و استرس خودش مانع بارداریه چون باعث ترشح ی هورمون تو بدن میشه ک خوب نیست
قند و شکر گذاشتم کنار
خرما خیییلی میخوردم
رو سرامیکا پا برهنه راه نمیرفتم جوراب پام بود. شکمم گرم نگه داشتم.موقع ظرف شستن پیشبند میبستم
دوری از استرس و سالم خوری
پیاده روی
تغذیه سالم ورزش و تنبلی داشتم دارو مصرف کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.