۱۰ پاسخ

یه لحظه فقط ؟تنها آرزوم این بود خونم سفره هفت سین بچینم برا اولین عید بچم الان آواره ایم

ایشالله که همچی برگرده به روال قبل همجا اروم بشه زندگی کنیم.

همه مون آواره ایم خدا کنه تموم بشه با بچه سخته

اوهوم منم

منم والا آواره ام

بمیرم🥲
من ک دیگه قید همه چی رو زدم موندیم خونه

منممم

وای منم همینطور هم برای خونم هم برای همسرم که ازش دورم

مگه کجایی عزیزم؟

مگه کجایی

سوال های مرتبط