۹ پاسخ

دختر منم همینجوره آب زیاد میخوره البته من شبشه اشم گرفتم نصف اب خوردنش برای وابستگیش ب شیشه بود الان با لیوان میخوره جیشش عادی شده اون موقع یه پام دشویی بود یه پام دم سینک اب بدم ....
ازمایشم مشکل نداشت خداروشکر

ی ازمایش ببر قند نداشته باشه یا شایدم تحرک زیاد داره تشنه اش میکنه

وای دختر منم استرس گرفتم قند نداشته باشه

عادیه برای این سن

پسر من یکسره آزمایش خداروشکر سالم بود ولی یک ثانیه ول نمیکنه

دختر من از کوچیکی اینجوریه ترسیدم قند باشه ازمایشم دادیم خداروشکر قند نداره اما عاشق ابه

پسر منم همینه

این بازه سنی همینه

جیش زیاد میکنه؟
خدایی نکرده قند نباشه! چکاپ دادی تا حالا؟

سوال های مرتبط