سنت ایران بله
نه عزیزم امسال نمیذارم..
به حرمت بچه های میناب..
به حرمت داغ دل مادر های عزیز این کشور.
ایشالله سال دیگه
بخاطر دخترم آره
کلی ذوق عید داره مثل بچگایی خودم
من میزارم
معلوم نیست😐حسش نیست
اره عزبزم
ن مثه هرسال ولی ناچار بخاطر پسرم ی کوچولو میذارم
زنده بمونیم حتمن
انشالله اگه عمری باشه حتما
البته من هفت سینم از قبل این اتفاقا سفارش دادم چون دو سه ساله نزاشتم امسال دلم میخواست بخاطر پسرم بزارم
دیگ این اتفاقا افتاد سفارشم کنسل کردم ولی قبول نکردن دیگ مجبوری تحویل گرفتم
حالا هم بخاطر پسرم ميندازم که یاد بگیرم چون دیگ بچه درکی از جنگ نداره
شبت بخیر ، من که حتما💕
اره یه سفره معمولی
ما پنجشنبه میریم شهرستان
اگر بودم حتما میزاشتم
زنده بمونم اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.