۶ پاسخ

پودر یا قرص شیر افزا

قطره شیر افزا خوبه من میخورم‌

قرص لاکتاول-پودر گالاکتومید اینقدر زیاد میشه که خودش همینطوری میریزه-و دوغ غلیظ و آب فراوان

دلسترم خیلی خوبه 😉

اب هویج
ابگوشت
کله پاچه
کاهو

اب هویج خوبه
روزی یکی دوتا بخور کمرنگ

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۶ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۲ ماهگی