واکسن پسر منم مونده بخاطرسرما خوردگیش
اولین واکسنی بود که دخترم تب کرد یروز تب کرد
ولی بازم سبک بود
دختر من تا یکی دوهفته بعدش شیر نمیخورد
برای پسر من خیلی راحت بود انگار نه انگار واکسن زده
الان نمیخام ببرمش
وزنش چند بود
وااای منم نزدیکه🥲
سبک بود برا پسرمن
برای ما ک همون روز خوب بود ولی دوروز بعد خیلی سخت گذشت
رایان بعدش اعتصاب شیر کرد
اگه سری های قبل سبک بود اینبار دردش بیشتره ولی اگه تب بالا داشت زیاد گریه میکرد سری های قبل این بار کمتره واکنشش
البته اینو از رو هفت سال تجربه میگم😁
سلام عزیزم هر بچه ای فرق داره
الان من خودم شیر ب شیر اوردم سر هر واکسن های دخترام هر دوتاشون ب شدت اذیت شدند اعتصاب شیر گریه نق بی خوابی داشتند
هیچ واکسنی برام سبک نبود
از دیروز که زده تب کرده وگریه گریه🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
منم امروز میخوام برم بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.