سلام واکسن شش ماهگی اذیتی داره یا نه سبکه؟

۵ پاسخ

پسرم دیروز زد خداروشکر نسبت به ۴ ماهگی خیلی راحت تر بود

از ۴ماهگی خیلی بهتره،برای پسر منم اینجوری بود

بستکی ب بدنش داره عزبز

واسه هربچه ای فرق میکنه

خواهرم میگ از هنه سختتره منم دوهفته دیگ باید ببرمش

سوال های مرتبط

مامان فنجونی مامان فنجونی ۱۱ ماهگی
مامان سوینا 🥰 مامان سوینا 🥰 ۱۱ ماهگی