قابلمت خشک باشه، روغن بریز بزار داغ شه بعد نونو بزار بعد برنج، چند ثانیه شعله زیاد باشه بعد کم کن یه ۴۰ دقه بزار با شعله کم بمونه عالی میشه
من اول روغن میریزم بعد نون میذارم یکم رو نون ها روغن میریزم ته دیگ هام عالی میشه تو قابلمه روحی نمیذارما چدن یا تفلون میزارم
نونت حتما خیس کن قشنگ روغن بزار داغ بشه بعد نون بنداز
روغن بیشتر بریز
بزار قابلمه خشک بشه داغ شد روغن بریز
بعد سیب زمینی نون یا یه دونه تخم مرغ با ۳ قاشق ماست و یکم زعفرون بریز
خیلی خوب میشه
نونت ونازک بزار بعدم روغن بریز که نون چرب بشه و نچسبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.