بخور سرد بذار. بهتره به جای اسپری قطرهش رو بذاری. فسقلی ها اذیت میشن با اسپری
بعدش باید با پوار آشغالای بینی رو تمیز کنی گیگیلیهای بینی رو دربیاری راحت میشه
عزیزم این اسپری زدی با پوار خالی کن من میزنم ۵ دقیقه ماساژ میدم بعدش با پوار برقی خالی میکنم طبیعیه بچه ها مخاطشون زیاده
با پوآر بکش و بخور سرد بذار بالاسرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.