۴ پاسخ

بخور سرد بذار. بهتره به جای اسپری قطره‌ش رو بذاری. فسقلی ها اذیت میشن با اسپری

بعدش باید با پوار آشغالای بینی رو تمیز کنی گیگیلی‌های بینی رو دربیاری راحت میشه

عزیزم این اسپری زدی با پوار خالی کن من میزنم ۵ دقیقه ماساژ میدم بعدش با پوار برقی خالی میکنم طبیعیه بچه ها مخاطشون زیاده

با پوآر بکش و بخور سرد بذار بالاسرش

سوال های مرتبط