۲ پاسخ

چرا داره من الان بچه سومم هر سه تا یه سینه شیر دادم آخه همش سمت راست راحتر بودم گفتم وقتی همین یکی پر شیره بزار اون یکی خشک بشه😂

چرا دوباره تولید میشه الان شیر خودتون میدین

سوال های مرتبط