۱۲ پاسخ

بابات لطف کرده داده گلم
حالا اینکه ماشینش خراب بشه یه غر بزنه طبیعیه
ناراحت شدن نداره
اره میشه گلم یه پراید میتونین بگیرین

ماهم ماشین نداریم واقعا تو عذابیم. ماشین کسی فقط منته اگه میتونین یه دست دوم پرایدم بگیرین ولی ماشین کسی اصلا

اول هرجوری هست یه ۱۰۰ اینا وام جور کنین یعد طلاهارو بفروش ماشین بخر

ماشین با این قیمت هست؟ اول ماشین پیدا کن بعد طلا بفروش.ادم خودش باید داشته باشه مخصوصاً وقتی بچه میاد

ببین اگه شده قرضم کنی برو ماشین بخر از یه سینه سوخته نصیحت بهت
ماام برای کارمون ماشین پدرشوهرمو می‌گرفتیم هرکاری نخواستیم کنیم زنش می اومد بامون خرید خونه بابام مکافات داشتیم می‌خواستیم بریم عروسی بخدا لباس پوشیده آرایش کرده زنگ زد گفت من ماشینمو دادم با خرابش کردی فلانش کردی نداد
منم همونجا زنگ زدم عموم پول. قرض گرفتم تمام طلاهامم دادم یه کمیم پس انداز داشتیم یه ماشینی برداشتیم بخدا راحت شدم جرعت نداشتیم مثلان ساعت12شب جایی بریم خیلی بد بود یسکال من عذاب کشیدم آلان میگم فقط خداروشکر که راحت شدم

بنظرم خودتون بگیرید مدل پایینم باشه پس نیست ماشینه
نه که بگم پدر مادرت بدن نه اما ادم ماشین خودش باشه راحته

خاهر اللن نفروش طلارو کمی صبر کن بعد عید بفروش

اره با ۲۵۰ میلیون میتونین پراید ۸۰ تا ۸۲ بگیرین
حتما بگیر چونکه برای دنیا اومدن بچه هم لازمتون میشه

اره برادرشوهرم دوهفته پیش با ۲۳۰ میلیون یه پراید مدل پایین خرید

طلا داری بفروش ماشین بخرید بقران از منت گذاشتن بقیه خیلی بهتره من کل طلا هامو فروختم خونه ساختیم منم داشتم حتما می‌فروختم ک ماشین بخریم

ماشین امانت بنظرم خوب نیس
حتی همش میگن ی لونه زنبور داشته باش ولی مال خودت باشه منت کسی روت نباشه حتی باشع خانواده خودت
بنظرم خودتون ماشین بگیرید حتی مدل پایین چ اشکالی داره بعدا بهترش می‌خرید

بنظرم بخرین حتی اگه شده ی پراید بگیرین بهتر از اینکه منت بزارن پس فردا ک زایمان کردی بالخره ماشین میخواین بچتو ببری دکتری جایی نیازت میشه

سوال های مرتبط