خانمهایی که بچه دارین و ویار دارید چطوری برای بچه هاتون غذا میپزید😷

۴ پاسخ

اسم غذا هم میاد حالم بد میشه🥺🤢😷

من اصن ویار نداشتم از دیشب تاحالا حالم گرفتس هیچی نمیتونم بخورم 😫

بزوووووور وای

مجبوریم بپزیم به بدبختی دیووونه شدم

سوال های مرتبط

مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری