سلام بچه ها چطورین ویار هاتون خوب شده؟

۳ پاسخ

خودبه خودولی تاآخربارداری صبح تاظهرداشتم اونم قرص میخوردم.
تاپایان ۴ماهگی بود

من به تجویز پزَشکم زنجبیل میخورم

خود به خود تموم شد ۱۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان مهرنیا مامان مهرنیا هفته نهم بارداری
مامان 🫜تربچه مامان 🫜تربچه هفته بیست‌وچهارم بارداری