کارشناس تغذیه به من گفته بود روزی سه تا بخورم خرما چون یه تا خرما ارزشش اندازه یه واحد میوه ست
فقط زیاده روی نکن چون گرمه دهانه رحم رو شل میکنه
من به دکترم گفتم روزی 6هفتا میخورم گفت خوبه در حالی که بعضا بیست تا میخورم در کل روز
آره داره تو بارداری روزی ۲ تا
من دو روز پيش لكه بيتي داشتم معاينه كه شدم گفتن دهانه رحم نرم شده،روزاي قبلش خيلي رنكينك و خرما و حلوا خوردم ،خودم حدس ميزنم نرم شدنش واسه اون باشه ،از اون روز جشم ترسيده خرما نميخورم
دکتر تغذیه به من گفت کلا روزی ۳ تا میتونی بخوری اونم باهم نه با فاصله زمانی
من دیابت دارم و انسولین تزریق میکنم نهایت روزی یدونه گهگاهی دوتا میخورم چون قندش بالاست
هرتعداد میتونی بخوری ولی حتما فرد باشه
فرد بخوری اگه قند هم داشته باشی قندتو کنترل میکنه
قندت اگه بالاست رعایت کن اگه نه اتفاقا واسه زایمان خیلی خوبه من نزدیک زایمانم روزی شاید بیشتر از ۸ تا میخوردم
الان در طول روز پنج تا اینا میخورم
آره من خیلی زیاده روی میکردم تو خرما قندمو برد بالا
اره قندش بالاس من قندم لب مرز بود ممنوع کرد برام دکتر الان خوب شدم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.