۷ پاسخ

ای بابا من برنامه ریزی کرده بودم با پول سهامم عید بریم مسافرت حالا چی میشه ؟
منم سپه‌ام😔


😂😂😂

هیچی منم میخواستم تو بورس سرمایه گذاری کنم باهاش🤣

واریز میشه ولی میمونه داخل کارت تا مشکل رفع بشه

هیچی فعلن بلاتکلیف حالابانک ملی هم زدن

هیچی ..

دقیقااا☹️

هیچی بلاتکلیف

سوال های مرتبط