نه عزیزم دارچین زیاد خوب نیست باعث انقباضات رحم میشه
نه عزیزم تا میتونی گرمی جات نخور
ببین خوووب نیس
ولی اگر هوست
منظور برا ی بار
ی رقیق بخور
خیر😐🤷🏻♀️
من سرم خیلی درد میکرد چای زنجبیل دارچین خوردم،ولی خب بدن با بدن فرق داره
چون گرمه خوب نیست
نهههههههه نخور گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.