سلام چای دارچین تو بارداری خوبه

۷ پاسخ

نه عزیزم دارچین زیاد خوب نیست باعث انقباضات رحم میشه

نه عزیزم تا میتونی گرمی جات نخور

ببین خوووب نیس
ولی اگر هوست
منظور برا ی بار
ی رقیق بخور

خیر😐🤷🏻‍♀️

من سرم خیلی درد میکرد چای زنجبیل دارچین خوردم،ولی خب بدن با بدن فرق داره

چون گرمه خوب نیست

نهههههههه نخور گرمه

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان بی نام مامان بی نام هفته دوازدهم بارداری
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حافظ مامان حافظ هفته سی‌ودوم بارداری