۱۴ پاسخ

هنوز وقت داری 🫠

تازه ۲۰سالته

نرگس جان تو خیلی وقت داری عزیزم من ده سال از تو بزرگترم تازه گرفته نگران نباش دختر زیبا حتما مامان میشی😍

سنتون خیلی پایینه که
چرا انقد ناامیدین عزیزم
هنوز خیلی وقت دارین از زندگی لذت ببرین بابا

چه حس آشنای😭😭
انشاالله که دوتامون مامان میشیم🤲

سلام یک پیج تو روبیکا هست ماما سادات حتما دنبالش کن نتیجه میگیری

الهی عزیزم هنوز سنی نداری گلم انشالله خدابه شماهم بچه های سالم صالح میده من چی بگم گلم سنم داره میره بالا و یه بگه ازدست دادم سخته انشالله میشه من امید دارم همه چشم انتظارابه ارزوشون میرسن انشالله🤲😘

ان شاالله خدا بهت ی جوجه خوشگل میده

نرگسسسس🥺
خدابزرگه هیچ غصه نخور دختر

منم دیشب خیلی گریه کردم داخل مسیر خونه جلو همسرم گریه نمیکنم نزدیک بود تصادف کنم هق هق میکردم و بلند بلند با خدا حرف میزدم

منم امروز بی بی زدم ۳ روز مونده به پریودیم همه میگن حالا داره ولی من همش دارم گریه میکنم🥲🥲

ان شالله خدا یه بچه خوشگل تپل مپل بهت میده

مگه باردار نیستین عزیزم؟

مگه حامله نیسی؟!

سوال های مرتبط

مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری