عزیزم دعا کن خوابش عمیق باشه به روز میای میگی چرا نمیخابه..الان اوایلش
ی ماه اول اینجوریه بعدش هر وقت خودش خاست میدی که اون موقع دیگ خابش کمه😅😆
دقيقااا
بچه من از اول خودش براي شيرش بيدارميشد هر دوساعت نيازي نبود من بيدارش كنم
ولي هنوزم همينطوريه واقعا شبا ن خواب دارم ن ارامش
تازه شير ميخوره بايد وايسم پوشكشم عوض كنم
من هر وقت خودش بیدار میشد بهش میدادم چون دوست نداشت خوابشو خراب کنم
عههه زایمان کردین شما بسلامتی🥹 چرا تایپنک هاتون نمیاد برام 😕
بیا و تجربه سزارین بهم بگو ک چی شد😅
سلام عزیزم کدام دکتر سزارین انجام داد براتون
من از روز اول بچم هر دو یا سه ساعت بیدار میشد برا شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.