۷ پاسخ

عزیزم دعا کن خوابش عمیق باشه به روز میای میگی چرا نمیخابه..الان اوایلش

ی ماه اول اینجوریه بعدش هر وقت خودش خاست میدی که اون موقع دیگ خابش کمه😅😆

دقيقااا
بچه من از اول خودش براي شيرش بيدارميشد هر دوساعت نيازي نبود من بيدارش كنم
ولي هنوزم همينطوريه واقعا شبا ن خواب دارم ن ارامش
تازه شير ميخوره بايد وايسم پوشكشم عوض كنم

من هر وقت خودش بیدار میشد بهش میدادم چون دوست نداشت خوابشو خراب کنم

عههه زایمان کردین شما بسلامتی🥹 چرا تایپنک هاتون نمیاد برام 😕
بیا و تجربه سزارین بهم بگو ک چی شد😅

سلام عزیزم کدام دکتر سزارین انجام داد براتون

من از روز اول بچم هر دو یا سه ساعت بیدار میشد برا شیر

سوال های مرتبط