۱۰ پاسخ

اکتی ناتال واقعا داروی فوق العاده ایه پشت گوش ننداز حتما بخور بزار وزن بچت بره بالا سعی کن مغزی جات بیشتر بخوری

شبی ی دونه بستنی بخور عالیی برا وزن گیری

ماه های آخر مغذیجات بستنی میگن خیلی خوبه شما میخوردین تو بارداری های قبلی؟

بدون تجویز دکتر میشد گرفت

هیچی مثل بستنی وزن نمیده

عزیزم لیدی میل بخر روزی دوبار بخور
ماست یونانی بخر یک هفته تموم کن مثلا روری دوتا کاسه ماست خوری بخور
امگا3 هم هفته ای دوبار بخور

اکتی ناتال رو چه وقتایی میخوری
به من دکترم گفت هفته ای ۱ بار بعد ناهار

همش ک مکمل ها نیست این لیست روزانه غذایی باید روزی انقدر بخوری

تصویر

عزیزم به غیر از ویتامین تغذیتم باید خوب باشه حلیم و آجیل و عدس و سیر موز و بستنی بخور خیلی تاثیر داره یهو همرو باهم نخور مثلاً یه روز در میون یا میان وعده

منم مخورم ولی اولی بچمه نمدونم دیگه وزن میگیره یان

سوال های مرتبط