۱۲ پاسخ

بابام هم برا دخترم ی مدل دیگ سفارش داده هنوز نرسیده دختر منم خیلی دوس داره
البته تولد دخترم اردیبهشته امسال تصمیم گرفتیم دقیقا چیزایی ک دخترم خیلی دوس داره خانوادگی بخریم براش ک بابا و مامانم زحمت کشیدن هم دوچرخه براش خریدن و هم میز آرایش
من و همسر هم تصمیم گرفتیم براش میزتحریر و صندلی بخریم
دخترم خیلی اینارو دوس داره و هرجا میبنه میخوادشون

مبارکش باشه 😍

از کجا گرفتی عزیزم

خیلی مبارک باشه بهترین کادو ها رو گرفتی 😍😍😍

مبارکش باشه عزیزم

اینقدر دوس داشتم پسرونه اینو واسه پسرم بخرم نیس که

وای نازه کاش منم دختر بیارم از اینچیزا بخرم واسش

مبارکش باشه
میز آرایش چند گرفتین

چه بامزس مبارکش باشه
چند گرفتی گلم

مبارکش باشه عزیزم

بمنم بدی ذوق میکنم😁

اینم کادوی دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دیان💙وتودلی🩷 مامان دیان💙وتودلی🩷 هفته هفدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی
اگه تولد کوچولوهاتون نزدیکه حتما این مدل ایده رو براشون بگیرید خیلی ذوق میکنن 🥹🫶🧸
ما روز تولدش صبح زود بیدار شدیم من ک روزه بودم امیرحسین و باباش صبحونه خوردن بعد باهم رفتیم بیرون 🤌
کیکش ک سفارش دادم گرفتم میز هم آوردم دیگ اومدیم خونه نزدیک های ظهر بود امیر خوابش گرفت و بردمش تو اتاق🫠
دیگ منم خیلی سریع فرش هارو جمع کردم این قطار واسش خریده بودم با عروسک ها چیدم و بادکنک هارو هم گذاشتم 🫣🌱
منتظر شدم تا امیر بیدار شد 😅
دقیقا دوازدهم اسفند ساعت ۲ ظهر که به دنیا اومده بود همون لحظه بیدار شد 🥰
دیکه وقتی اومد تو هال و قطار دید کلی ذوق کرد میگفت تبو تبو ( تولد ) به تولد میگه تبو🤣🤌
دیگه اینجوری کلی خوشحال شد و بعدشم عکس های تولدش گرفتم 😁🧸
ما فعلا کادوی اصلی تولدش نگرفتیم میخوام سه چرخه بگیرم شوهرم میگه دوچرخه ۱۲ بگیریم هرچی میگم زوده میگه نه
شما کادوی تولد براشون چی خریدین؟ 😍 بنظرتون دوچرخه واسه چه سنی خوبه؟🫠
#فرزندپروری
#فرزند
#پوشک
#شیرخشک
#کودک