دوستان واکسن کزاز رو باید چه هفته ای زد؟

۸ پاسخ

من 22هفته دکتر بودم پرسیدم گفت دیگ میتونی بزنی فردا میرم میزنم 24هفته و پنج روزم میشه

من دیروز زذم از دیروز دستم فلجع انگار

من هفته پیش زدم

از هفته ۲۶ میتونی بزنی

من حدود ۲۸ زدم

ب من گفت ۲۸ هفته بزن

من هفته پیش زدم از ۲۸تا ۳۲هفته باید بزنی

دکتر به من گفت ۲۶ هنوز نزدم

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد