۵ پاسخ

وای خدا هنوز ما درپیش داریم یا خدا 😬

منم حالم خیلی بد شد تاساعت ۱ هم طول کشید گفته بود چیزی نخور یعنی اومدم خونه افتادم دیگ 😬🥲🥲

عزیزم زود نرفتی🤨

عزیزم شما چی زود رفتی برای این آزمایش
از ۲۴ هفته انجام میشه

منم اولش سه سوته خوردمش انقد گشنم بود با خودم گفتم اینکه حالت تهوع نیاورد پس چی میگن ولی چند دیقه بعدش دیدم یا خدا دارم بالا میارم همش تو راهپله ازمایشگاه جلو پنجره بودم که حالم بدتر نشه😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان مهیار مهراد  💙 مامان مهیار مهراد 💙 ۲ ماهگی
مامان تو دلیم🩷 مامان تو دلیم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌وهفتم بارداری