۴ پاسخ

مگه میتونه بخوره؟؟

نصف لیوان بادام خیس خورده و پوستش کنده را با یک لیوان تا یک ونیم لیوان آب جوشیده سرد شده را میریزیم داخل مخلوط کن وقتی قشنگ میکس شد .ترکیب را از صافی رد کرده تا شیر و بادام ها جدا شود

بادوم میذارم تو آب تا پوستش کنده بشه بعد میریزم تو میکسر و بهش آب اضافه میکنم و میذارم خوب مخلوط بشه بعد از صافی یا ی پارچه رد میشه اون آبش میشه شیربادام

چطوریه مگ

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری