۷ پاسخ

چ ضرری دختر دکتر بمن‌میگ روز ۲۰ دیقه پیاده روی برم

ن عزیزم ضرر نداره

پیاده روی لازمه روزی یه ربع بیس دقیقه

من روزی ۲۰ دیقه پیاده روری میکنم چه ضرری دختر زیاد خونه موندن ضررداره بدن خسته میشه

بستگی ب طول سرویکست داره

من از ۱۳ هفته کلا راه رفتم حتی خرید سیسمونی هم همش پیاده میرفتم اگه جفتت پایین نباشه مهم نیست

اگ مشکلی نداشته باشی چه ضرری خیلی ام میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان آرسام👼🏻💙 مامان آرسام👼🏻💙 هفته سی‌وششم بارداری