نه چه بدی جفت یا خلفیه یا قدامی
نه بابا ،تازه خوبم هست😍تکون های نینی رو زود تر متوجه میشی
یعنی جفتت به دیواره پشت چسبیده
نمیدونم میگم نکنه قدامی خوبه مثلا خلفی بده اگه فرقی ندارن از لحاظ سلامتی و اذیت شدن جنین ک دیگه خداروشکر
نه مدل جفتته ینی اول بچه هست بعد جفت
ن چرا بد باشه مال من خلفیه
جفت یا پشت جنینه یا جلو
پستش باشه میشه خلفی جلوش باشه قدامی
خوبه.
ن چه بدی 🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.