سلام امروز سونو دادم جفت خلفی نوشته
این چیز بدیه؟

۷ پاسخ

نه چه بدی جفت یا خلفیه یا قدامی

نه بابا ،تازه خوبم هست😍تکون های نینی رو زود تر متوجه میشی
یعنی جفتت به دیواره پشت چسبیده

نمی‌دونم میگم نکنه قدامی خوبه مثلا خلفی بده اگه فرقی ندارن از لحاظ سلامتی و اذیت شدن جنین ک دیگه خداروشکر

نه مدل جفتته ینی اول بچه هست بعد جفت

ن چرا بد باشه مال من خلفیه
جفت یا پشت جنینه یا جلو
پستش باشه میشه خلفی جلوش باشه قدامی

خوبه.

ن چه بدی 🫤

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐥🩵🫀 مامان جوجو ممد 🐥🩵🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندقام مامان مامان فندقام ۵ ماهگی