والا من چیز خاصی اشتها ندارم بخورم. شیرم خوب دارم. شیر از مغز میاد یعنی ربطی ب اینکه بگی ی عالمه بخورم نداره. شیر و مایعات و کلسیم و قرص های شیردهی بخور اما توغذا و خوراکیت زیاده روی نکن
خوشبحالتون من چون شیر میدم ۵۸ کیلو شدم خیلی لاغر شدم از قبل بارداری هم کمتر🫠
هیچی باید بخوری و شیر بدی بعد اینکه از شیر گرفتی خود به خود لاغر میشی
چون نمیشه نخوری اونجوری شیر نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.