۳ پاسخ

والا من چیز خاصی اشتها ندارم بخورم. شیرم خوب دارم. شیر از مغز میاد یعنی ربطی ب اینکه بگی ی عالمه بخورم نداره. شیر و مایعات و کلسیم و قرص های شیردهی بخور اما تو‌غذا و خوراکیت زیاده روی نکن

خوشبحالتون من چون شیر میدم ۵۸ کیلو شدم خیلی لاغر شدم از قبل بارداری هم کمتر🫠

هیچی باید بخوری و شیر بدی بعد اینکه از شیر گرفتی خود به خود لاغر میشی
چون نمیشه نخوری اونجوری شیر نداری

سوال های مرتبط