۸ پاسخ

دندون هم ممکنه دربیاره، نفخ و معده درد هم ممکنه داشته باشه، پسر من یهو بیدار میشد جیغ میزد دستاش رو قفل می‌کرد،بدنش سفت میشد،اب میدادم کمی بعد آروغ میزد اروم می‌شد میخوابید،دکترش گفت هر شب گریپ میکسچر بده، الان هرشب میدم خوب میخوابه.

از رفلاکسم‌میتونه باشه

من امروز پسرم چهار پنج بار بیدار شد با گریه

اره پسر منم ایتطوری میشه هر وقت بخواد دندن در بیاره من هر کاری میکنم آروم نمیشه بچه آنقدر گریه میکنه بیحال میشه .حتی من آنقدر ترسیده بودم دفعه اول شب بردمش بیمارستان ازش سونوی شکم پهلو هم گرفتن تا این حد زیاد بود گریه هاش بعد فهمیدم واسه دندون.براش ژل دندن بزن ی درصد شاید بهتر بشه

دخترم 12 تا دندون در آورده شبی سه بار گریه میکرد
ولی اینجوری نمیکرد
حتما به دکترش بگو نظرم اینه از دندون نیس

درد دندونه منم هردفعه پسرم اینجوری میشه بعدش دندون در میاره
چ عذابی میکشن بچه ها

دندونه

اره درد دندونه

سوال های مرتبط