دفع پروتیین خداروشکر نداری انزیم های کبدیتم ممکنه از مصرف دارو باشه باید دکتر نظر بده ، قند دو ساعته خوبه قند ناشتا بالاس ؟ شب قبلش شیرینی جات زیاد نخوردی ؟ احتمالا ی رژیم بده ی بار دیگه ازمایش تو تکرار کنه اگه باز بالا بود بعد دارو بده
قندت بالاس آنزیمهای کبدی هم همینطور ک البته توو بارداری این آنزیما بالا میرن ولی بازم دکترت باید نظر بده
اما واس قندت قطعا یا قرص یا انسولین باید استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.