بچها این ازمایش میشه تفسیر کنید

تصویر
۲ پاسخ

دفع پروتیین خداروشکر نداری انزیم های کبدیتم ممکنه از مصرف دارو باشه باید دکتر نظر بده ، قند دو ساعته خوبه قند ناشتا بالاس ؟ شب قبلش شیرینی جات زیاد نخوردی ؟ احتمالا ی رژیم بده ی بار دیگه ازمایش تو تکرار کنه اگه باز بالا بود بعد دارو بده

قندت بالاس آنزیمهای کبدی هم همینطور ک البته توو بارداری این آنزیما بالا میرن ولی بازم دکترت باید نظر بده
اما واس قندت قطعا یا قرص یا انسولین باید استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی وایلیا💙 مامان علی وایلیا💙 ۷ ماهگی