منم گاهی کیلویی میخرم خوشمزه اس
من کم چرب میخورم
پرچرب کم چرب اصلا طعم نداره
منم نیم چرب رامک
نیمچرب رامک خیلی خوبه
من نیم چرب میخورم
من کم چرب میخورم
من ی مقدار قندم بالا بود دکتر تو رژیم برام گف کم چرب
من پرچرب میخورم البته ک فرقی نداره
من پر چرب میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.