۲ پاسخ

من اولاش پرچرب میخوردم اخرش کم چرب خوردم 😂🤦🏻‍♀️

معلومه پر چرپ اگه محلی باشه بهتره خوب بجوشونیش

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ ماهگی