خانما ماست پروبیوتیک کم چرب بهتره یا پرچرب؟

۴ پاسخ

منک پرچرب میخورم کم‌چربا اصن خوشمزه نیس

کم چرب

لبنیات هرچه کم چرب باشه، کلسیم بیشتری داره، البته فک نمیکنم لبنیات ما کلسیم درست و حسابی داشته باشه 😂

کم چرب عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری