۴ پاسخ

کم چرب خیلی جذبش بهتره

من کلا پر چرب دوست ندارم روزی هم دو لیوان شیر میخورم و کم چرب میخورم

دکتر به من گفت کم چرب بخور چون جذب کلسیمش بهتره

منم پرچرب میخوردم ولی گفتن قندش زیادی بالاست

سوال های مرتبط

مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان جانا🥹🤰🏼💖 مامان جانا🥹🤰🏼💖 ۱۲ ماهگی