سلام دوستان اکو قلب سخته

۴ پاسخ

وا نه با همون دستگاه هاس سونوعه و انگار رفتی سونو شکمی
بعد حتی ادم بزرگا هم که اکو قلب میدن هیچی نیست حتی هیچی احساس نمیکنی دیگه چه برسه به اون نی نی که داخل شکمته

اگر جنین هست مث سونو گرافی هست

نه مثله سونوگرافیه

سلام برا خودت یا جنین ؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ها و محمد مامان فاطمه ها و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری