میشه از تاب نی نی هاتون عکس بدید و بگید راضی اید یا نه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اینه تازه یک هفته س خریدمش،جنسش خوبه،من با پایه ش خریدم ولی پایه ش لَق میزنه و خیلی جالب نیست،چون چارچوبامون جوریه که نمیشه بهش بارفیکس زد،دخترم دوروز اول دوستش داشت و باهاش حال میکرد😅الان ولی در حد ۵ دقیقه بیشتر بمونه توش صداش در میاد که منو بردارین،چون تازه چهاردست و پا یادگرفته همش میخواد رو زمین باشه بره اینورو اونور
قیمتشم با پایه ش شد تقریبا یک و نیم از سایت سیسمونی سانی بیبی گرفتم که فروشگاهشون تو مشهد هست،خیلی زودو با بسته بندی عالی برام فرستادن

تصویر

دختر من که اصلا توش نمیمونه، دوست داره کنارش بمونیم بازی کنه

من دخترم داره ولی از پنج ماهگی دیگه نذاشتمش توش جون نا امنه سرشو از بین طنابا در میاورد ترسیدم با کله پرت بشه پایین جمع کردمش ولی از ۲ ماهگی تا ۴ ماهگی بچه چون زیاد تکون نمیخوره عالیه

اینه و راضی ام خیلی

تصویر

من که با پایه خریدم ولی دخترم اصن نموند توش
همش میخواد خودشو از بالا پرت کنه پاییت

واسه دخترم همین شکلیه فقط صورتی هستش

من هنوز وصل نکردم

تاب ویهان جونی راضیم میزارم داخل تاب اسباب بازی میزارم واسش بازی میکنه

تصویر

من خیلی راضییم جنسش عالیه

تصویر

هنوز استفاده نکردم

تو تاپیک بالایی هام هست

سوال های مرتبط

مامان ماهان دایان مامان ماهان دایان ۸ ماهگی