روغن پاک کننده ارایش آنوا، شوینده سراوی،تونر آنوا، سرم جومیسو، مرطوب کننده سیمپل ولی الان فقط شوینده ومرطوب کننده میزنم وقت بقیشو ندارم
تا حالا فوم ژینوبایوتیک،ابرسان الویکس،ضدافتاب ژیناژن ولی حالا ژل سراوی،ابرسان کلینیک،ضدافتاب ژینوبایوتیک
روتین خاصی ندارم
از فوم شستشوویتالیر برای شستشوی ارایش صورتم استفاده میکنم بعدشم ابرسان راکوتن میزنم
توجه کردم هرچی بیشتر بخوام بش رسیدگی کنم و از چیزای بیشتری استفاده کنم بیشتر پوستم خراب میشه😕😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.