منم باید بگیرم
چ طعمی خوبه
یکم بد خوره اگه با شیر و موز بریزی تو مخلوط کن بهتره اثرشم بیشتره
با شیر نخور هم معدت اذیت میشه و هم داخلش چون آهن داره نمیذاره جذب بشه
با آب جوشیده بهتره شیر نمیزاره آهن جذب بشه روزی دو پیمانه کافیه
من همین الان خوردم
یه لیوان شیر گرم یه پیمانه پر از پودر
من با آب میخورم شیر معدمو سنگین میکنه تهوع میده یه لیوان آب جوشیده به دمای محیط رسیده با دو پیمانه لیدی میل قشنگ هم بزن بعدشم نوش جان
روزی دو پیمانه با شیر یا اب…من با شیر میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.